Müştəri sorğularına cavab müddəti yeddi dəfə azaldı
Xerox əməkdaşları Birləşmiş Krallıq Maliyyə Qarşılıqlı Fondu üçün hər gün 10 000-dən çox yazışma (məktub, faks və e-poçt) emal edirlər. Bu xidmətin tətbiqi təşkilata sığorta hadisəsinə baxılma müddətini yeddi gündən bir günə azaltmağa imkan verdi.
40% daha sürətli emal
Avtomatlaşdırılmış poçt emalı texnologiyalarından və elektron nüsxələrin çatdırılmasından (mümkünsə) istifadə edərək, yazışmaların alıcı işçilərə ötürülməsini sürətləndiririk. Eyni zamanda, şirkət daxilində yazışmaların yönləndirilməsi vaxtı müqavilə ilə təmin edilir.
SNT Deutschland AG-nin müştəri xidməti mərkəzi hər gün 16.000-dən çox məktub, faks və e-poçt qəbul edir. Xerox xidmətinin tətbiqi işçilərin sayının yarısının səyi ilə müştəri yazışmalarının emalını 40% sürətləndirməyə imkan verdi.
Əsas olmayan funksiyaları yerinə yetirən kadrların 33% ixtisarı
Biz həcmindən asılı olmayaraq xidmətlərimiz çərçivəsində xidmətin keyfiyyətinə zəmanət veririk. Dövləti şişirtmək, resurs ehtiyatını saxlamaq, avadanlıq və təlimlərə investisiya qoymaq lazım deyil. Yazışmaların işlənməsinin keyfiyyətinin və sürətinin yaxşılaşdırılması sayəsində qarşı tərəflərlə münaqişə vəziyyətlərinin sayı azalır, işçilərin sədaqəti və performans intizamı və deməli, ümumi gəlirlilik artır. Məsələn, Hollandiyanın sosial müdafiə təşkilatı yazışmaların işlənməsi ilə məşğul olan işçilərin sayını (gündəlik təxminən 22 000 məktub) 120-dən 80-ə endirə bildi.