26 sentyabr 2024
Norwalk, Conn. - Xerox Holdings Corporation (NASDAQ: XRX) bu gün şirkətin iş yerində davamlılıq, icma dəstəyi və əməliyyat səmərəliliyində 2023-cü ildə əldə etdiyi nailiyyətləri vurğulayan “Məsuliyyətlə liderlik” adlı son Qlobal Korporativ Sosial Məsuliyyət (KSM) Hesabatını dərc edib.
Xerox-un baş icraçı direktoru Stiv Bandrovçak deyib: “Bu hesabat ekoloji davamlılıq, ictimai məsuliyyət, idarəetmə və innovasiya sahəsində irəliləyişlərimizi və nailiyyətlərimizi və müştərilərin davamlı problemlərini həll etməyə necə davam etdiyimizi vurğulayır”. “Bu, həm də Xerox-un xidmət etdiyimiz fərdlərə, şirkətlərə və icmalara müsbət təsir göstərməsini və daha davamlı gələcəyə töhfə verməsini təmin etmək üçün xüsusi komandalarımız və tərəfdaşlarımız arasında görülən işin əksidir.”
Xerox 2040-cı ilə qədər öz xalis sıfırını çatdırmağa davam edir. Şirkət 2030-cu il üçün istixana qazı (İQ) emissiyası üzrə 2016-cı ilin ilkin göstəricisi ilə müqayisədə əhatə dairəsi 1 və 2-də 60% azalma və 3-cü sahədə 35% azalma və 2040 xalis sıfır hədəfinə çatmaq yolundadır.
Bu ilki hesabatdan əlavə diqqət çəkən məqamlara aşağıdakılar daxildir:
1 İş yeri texnologiyasında innovasiya: Xerox müştərilərin davamlılıq məqsədlərinə dəstək verən etibarlı çap texnologiyaları və rəqəmsal həllər ilə yeniliklər etməyə davam edir. Son üç il ərzində CareAR problemlərin uzaqdan həll edilməsini, iş vaxtının yaxşılaşdırılmasını və karbon emissiyalarının azaldılmasını təmin edib. 2023-cü ildə şirkət CareAR və süni intellektlə idarə olunan uzaqdan dəstək vasitəsilə 93,400 mühəndisin sahə ziyarətindən və 850 metrik tondan çox istixana qazı emissiyasının qarşısını aldı.
2 Davamlılıq və İnklüzivlik üçün Tanınma: Xerox 2023 Quocirca Davamlılıq Hesabatında lider seçildi və ENERGY STAR® 2024 İlin Partnyoru Mükafatını aldı. Şirkət, eyni zamanda, müxtəliflik və inklüzivliyə sadiqliyini vurğulayaraq, ardıcıl 21-ci il üçün İnsan Hüquqları Kampaniyası Fondunun Bərabərlik 100 mükafatını qazandı.
3 İcma Dəstəyi: 2023-cü ildə Xerox qeyri-kommersiya sektoruna 2,4 milyon dollardan çox sərmayə qoydu və işçiləri qlobal miqyasda 42,000 saatdan çox könüllü olaraq çalışdılar. Şirkətin Yer Günündən iyunun 30-dək olan illik iki aylıq kampaniyası işçiləri onun diqqət mərkəzində olan sahələrinə uyğun olan səbəbləri dəstəkləməyə təşviq edir: təhsil, davamlılıq və güclü icmaların qurulması.